MorgonHosSanna

Vaknade av att bli petad på av en blöt Sanna. Kan man vakna upp på ett bättre vis, haha?
Vi har myst till "Vakna med The Voice" första gången någonsin jag tittar på programmet, och det kan ju seriöst inte vara hälsosamt att prata sådär fruktansvärt mycket från klockan 6 på morgonen?
Nu kikar jag på när Sanna springer runt och fixar sig, hon ska till skolan och jag ska bara hem! Om jag fått lön blir det att fara iväg till Stockholm igen också.
Nej, nu ska jag kanske klä på mig, vi ska till bussen om en kvart... :D

Kommentarer
Postat av: S

Måste ju säga att det inte var helt fel att mysa ner bredvid dig i lördags heller ^^ hahah

2010-09-12 @ 09:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0