Ledig dag.

Har hunnit med en del idag redan. Skjutsat Mika till jobbet och Mamma hem (från sala till Västerås). Hittat en ny låt som jag gör mitt bästa med att spela sönder och tagit ett låångt varmt bad.

Nya förälskelsen är Oskar Linnros - Från och med du.
Tycker om allt med låten, och den fick mig i så pass bra sinnestillstånd att det blev en ny "Chill"-spellista på Spotify!

Börjar för övrigt bli liite rastlös, det kliar i min kreativa ådra och mina konstanta cravings på förändringar. så det lär väl bli att bryta ner och bygga upp mig själv om jag inte hittar något annat att pilla sönder eller förändra...

Kan jag inte bara slappna av och vara nöjd med situationen för en gångs skull?

oih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0