Springtur

Kom precis ur duschen efter en liten springtur. Känns som att konditionen börjar arta sig.

Va till läkaren idag, fotproblem.. :(

Sitter i min mysiga underbara lägenhet med alla mina saker, dofter och ja... ALLT. Har börjat packa en del saker nu, två kartonger hittills och har bara uppe de viktigaste. Det kom som en chock när jag märkte att jag lämnar min underbara lägenhet nästa vecka, och är utan den i.... 5 månader.

Men, jag byter ut det mot soliga dagar, varma stränder, uteliv och upplevelser, livserfarenhet helt enkelt!
Längtar en del, men måste finna ro i tanken att släppa Sveriges vardagsliv.

Hur som, jag sitter nyduschad i min morgonrock som jag fått från systeryster och tänker på en massa godsaker. Ska försöka få bort sötsuget med en kopp sött te istället.

ht

Såhär mumsig såg min hallonsmoothie ut härom dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0