Busy!

Jag har gjort en hel del sen sist och inte riktigt orkat/haft tillgång till en dator.

"Nytatuerad", gjorde ont satan, årets första grillning i sala. Var där till i Måndags, jobbade Tisdag och åkte sedan till Sala. Det va så otroligt skönt, så kunde inte låta bli! Växlade också in de sista pengarna till euro.

Idag ska jag köpa tyvå bikinis som jag har kikat in, en necessär på Make-Up Store, åka till Claes Olhson och köpa vakuum förpackningar till kläder/sovkläder/täcken osv. Sen blir det att Packa (med stort P) och städa supernogrant!
För imorgon så flyttar jag ifrån min galet mysiga lägenhet och in till min mor tills jag far!

Det här händer verkligen!!!

(slänger upp bilder senare idag)

Måste kila till jobbet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0