Update!

Har precis slutat skolan, och sitter och chillar på terassen med Nicky, Tess, Lotta och Frida.

Vi har betalat deposition på lägenheten och får nycklar på Torsdag!

Den här resan är verkligen epic! Har aldrig haft så fruktansvärt roligt som jag har här.
Visdomsorden här är "Fy Faaaaan" och "jag ska ta det lugnt ikväll". Galet alltså.

Igår va det tabasco på allt. Försökte få en tabasco-shot på grabbarna, men nej det va slut... Typiskt. Haha
Jag börjar också umgås en del med bartendrarna och människorna som gått grupp 3 och dem är verkligen helsköna. Så det blir galet goda shots systeryster och en hel del annat tok!!

De jag ska bo med är Nicky, Tess, Lotta, Said och kanske Viktoria.

Nu ska vi söka jobb!

Toodles!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Låter TOKbra! :D

2010-06-21 @ 19:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0