Magaluf.

Barrundan va galet rolig, Peter blev galet full och skulle prompt ställa sig bakom grabbarna grus's bar och blanda. Haha, sprit ööööverallt!
Jag har också gått in i baren och blandat nu, galet roligt och de som jobbar här är så sjukt trevliga och roliga!

Igår va det after beach, fri bar i två timmar. och kan ju säga att det är galet vilka mängder alkohol det blev i alla och på alla framför allt. Erik (han va i grupp 3) hällde x antal drinkar på mig medan Said (går i grupp 4, våran) höll fast mig. Resten av vad som händer stannar i magaluf tycker jag! Totaldäckade hemma på hotellet klockan 6, när after beachen va slut och sov till halv tio idag. Huur skönt som helst! Idag blir första nyktra dagen sen jag kom hit. Ska plugga, tvätta och städa lite tänkte jag!

Idag har det också spenderats ungefär 4-5 timmar på stranden, blivit islängd och iväg skjuten, det tackar man för..... Men så nu börjar jag få lite färg!!

Nu ska jag mysa i solen!!

Toodles!

Kommentarer
Postat av: Skogix

Är det såna saker som är så dåliga att ingen här hemma i kalla sverige får veta något? :O OJ-OJ!

2010-06-13 @ 20:02:11
Postat av: Elinor

Haha, mmm. det är sånna saker som är så dåliga så ingen annan får reda på det!! What happens in magaluf, stays in magaluf :D! i alla fall majoriteten!

2010-06-14 @ 10:45:09
Postat av: Skogix

Varför säger man så om folk inte ska få veta? Är man inte bara tyst då?



Så det är ju något du vill berätta egentligen men som du skäms över?

2010-06-14 @ 15:59:09
Postat av: Skogix

Glömde en *:O



:D

2010-06-14 @ 22:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0