Hubblä..

De senaste dagarna har varit minst sagt kaotiska...

Hela barskolan åkte på maginfluensa, eller. 85% av 60 pers.. Tur nog, så drabbades inte jag. Kan dock vara pga att jag sov i nya lägenheten. Ännu mer kaos på Beach Cluben igår.. Förstår mig inte på människor, och pga det så är jag och Lotta de två minst omtyckta människorna här, pga en sak vi inte ens har gjort...

Aja.
Annars så är vädret fantastiskt. Skipper provjobbet på Casablanca (en av alla anledningar till all hets mot oss/mig) och kör på White Chocolat istället. Får se hur saker och ting ter sig, men just nu är jag opepp på det mesta, förutom att barskolans nya elever kommer idag!!!
Det blir fest med STORT F, dock inte för mig eftersom jag äter antibiotika pga en halsinfektion, samt dricker hostmedicin tre gånger om dagen och smärtstillande på det.

Nyktert i 7 dagar, så det blir att ta igen kroppen. Vilket är väldigt välbehövligt!!

Nu ska jag tillbaka till lägenheten och försöka täcka världens största sår på pannan.

Toodles!

Kommentarer
Postat av: Skogix

Första veckan var jag cool-lugn, men från det och framåt har jag blivit lite nervösare för varje dag som går :(.

2010-06-27 @ 22:07:48
Postat av: Skogix

Inte för att det inte var förväntat :P, men för att jag har hållit tummarna så mycket så jag trodde det skulle gå bra ändå :D!

2010-06-27 @ 22:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0