SolSolSol

Snabb update:

Fyfasen va varmt det är. Smälter som en glass i solsken. 42 grader är det här just nu...
Har slutat/ska sluta på mitt jobb imorrn och har fått ett nytt jobb. Mycket bättre betalt och på tok med mindre arbetstimmar, så det känns nice!

Syster är ju här, och jag viser henne hur man lever Magaluf, och hon hinner, väldigt imponerat, med i svängarna på tok för bra egentligen! Har legat sjuk i två dagar, men börjar bli galet mycekt bättre!

På Fredag är det drinktävling för barskola och syster åker hem :(. Annars är det inte så mycket planerat.

toodles

Kommentarer
Postat av: momie

Va' skönt om det ordnar sig bättre för dig, hjärtat! <3 Det finns ju ett liv att orka med efter Magaluf sen också ;-)'

Puss puss puss puss puss puss till Dig från Mig

2010-07-13 @ 23:31:28
Postat av: Pappi

Hej!

Kul att höra att ni har trevligt tillsammans. Men det kanske ska tas på allvar att du blir sjuk... ta hand om dig!Du verkar ju vara farligare för dig själv än vad talibanerna är för mig!

För övrigt vet jag hur det är när det är varmt, passerade 50 strecket idag....



Puss puss



p.s

Hälsa syrran din

2010-07-15 @ 18:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0