LivetBlirBättreNärManVetVarManSka

Nya favoritlåten med "Ken Ring-Nu måste vi dra" spelas varmt, och den har verkligen den här mysiga sommarkänslan.

Idag har vi köpt en gigantisk luftmadrass som har smygreklam för BMC-club på sig. Vi orkade inte leta nå mer, så vi klippte till, 12 euro. Ett kap!
Sen har vi flytit omkring på havet med tan enhancer som luktar gudomligt! Vi har haft möta på mitt "andra" jobb på Beach Cluben. Det är värt att ha det bara för att få gå in gratis hela tiden på deras, så tror jag kommer behålla det, men Tess och Lotta får dela på majoriteten av pengarna, eftersom det är deras heltidsjobb.

Ska börja jobba på mitt "första"jobb om en timme och tjugo minuter. Känner mig inte alls pepp, eftersom det har regnar, aka inga folk ute. Eller ska jag säga mindre än vanligt, för det är nästan aldrig folk på mitt jobb känns det som. Galet trist, men som sagt, pengar för minimalt jobb :).

Nu ska jag sitta och planera för vad jag ska dra med syster på när hon kommer hit, iiiiiih. På fredag gäller det!!!

Kommentarer
Postat av: Momie

De e ju super med en luftmadrass att flyta runt på! Det är varmt här med - på tågen nästan outhärdligt. som dom till Gbg t ex! De kallas normalt för "Här o Där-tågen, men jag har döpt om dem till "Här o DÖR-tågen!! Finns ju för sjutton ingen AC o tänk de du när de e upp till +30 utomhus!!! :-O :-))

Borde sjukskriva mig och åka ner till dig o madrassen ist!!! ;-)))

Äääälskar Dig godisgumman kastar slängkyssar

2010-07-07 @ 10:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0