CelebratingLifeWithASuicideGame

Ungefär så är tempot här. Efter att ha varit helt nykter och bara tittat på människor, blir jag ta mig fasen rädd.
Det värsta är att det kommer inte förändras, varken för mig eller någon annan. Jag jobbar minst 10-12 timmar per dag och har två jobb, samt party på det.

Kommer vara en död och trött ellen när jag kommer hem, men jag njuter av varje sekund.

Idag har jag jobbar från 14 och frammåt, kom hem för ett tag sen, satt mig på Beach Cluben och ser att syster bokat resa ner hit och kommer på Fredag(!!!!!!!!!!!!) FAAAAAN va roligt!

Jag saknar er där hemma, och angående förra inlägget så va det kaos, jag va kaos. Det va tydligen någon som lagt något i våra (Lotta och mina) drinkar, och därefter spårade det. Jag kände inte igen det jag fick återberättat. Och jag va fortfarande borta när jag skrev det. Det är bra nu, och man/jag kommer garanterat lära mig av mina misstag och ta pappas råd på allvar, "lita inte på någon!". Det tråkiga är att det verkligen stämmer, och jag är otroligt ledsen att jag inte tog det allvarligare än jag gjorde (och då tog jag det allvarligt från första början).
Jag mår bra nu, så ni vet! Jag tänker på er och älskar alla er där hemma! <3<3

Kommentarer
Postat av: Emil

Det har jag sagt till dig i sex år nu! Tjatat om och om igen! Tänk om du hade lyssnat på mig för en gångs skull skrutt! :(



Se till att du tar hand om dit mycket bättre än du har hittills Ellen! Du är för envis för att åka hem innan för att du mår dåligt och du kommer inte må bra om du fortsätter såhär!



Ta hand om dig Ellen, för jag lovade dig längesen att jag inte skulle låta något dumt hända dig i onödan och jag tänker hålla det om jag så ska komma ner dit och dra hem dig i håret! :P

2010-07-03 @ 22:28:43
Postat av: Emil

Kommer du orka/vilja vara där nere nykter eller kommer du dricka dig full på jobbet? Antar att det är ganska vanligt och en enkel utväg på det problemet som många har.



Grattis till syster-yster-delen så du får lite sällskap där nere! Hoppas hon påminner dig om att dina vänner och familj fortfarande finns här hemma så du får lite hemlängtan, men bara lagom och lite :D.

2010-07-03 @ 22:43:50
Postat av: S

Saknar dig också pullan<3 Önskar att jag hade råd att åka ner!

Ta hand om dig nu så att jag får hem en hel Ellen sen också<3

Älskar dig.

2010-07-04 @ 10:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0