Yesterday-Today

Yesterday:
Efter arbetsdagen 12-16 tror jag, så kilade jag och mor iväg till Sala för att hälsa på Mika och Alec. Det blev söndagsmiddag med massa godsaker. Alec hade tydligen tjatat hela dagen om att vi skulle komma och han va minst sagt leksugen när vi kom. Så jag sprang runt lika mycket som han gjorde och lekte med allt, hoppade i sängar, åkte leksaksmoppe och red på Blue (en väldigt blå, söt ponny). Vi var ockå ute ett tag eftersom han prompt ville blåsa såpbubblor och åka mer moppe, leka i sandlådan och gunga gungor stod också på schemat!
Jag och mamma åkte därifrån vid 21,45 utmattade som få, jag i alla fall och åkte raka vägen hem för att plugga till prover jag hade dagen efter.

Today:
Vaknade vid 07,30 och kunde verkligen inte somna om, så jag gjorde det bästa av situationen och pluggade lite extra, samt gjorde ett prov som uppvärmning till teorin som skulle tas 09,45. Klarade teorin och dagen har varit präglad av extas och eufori! Jobbade 10,45-15, sen va det bara att åka till mamma, sno bilen och hämta upp Tess och cruisa till sala för att träffa en massa glada människor, pizza till frukost/lunch/middag samt en kladdkakemuffin hos tess. Oerhört nyttig dag!! Blir att springa imorrn. För idag har det varit lathet hela dagen och bil överallt. Hämtade Sanna för att köra ner henne på stan och köpa cigg. haha, det tar en 15 min att gå.
Tess följde med mig hem, vi har kikat på serier och bara chillat!!

LB



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0