YAWN

2 timmar senare, 0 timmars vila och 3000 gånger tröttare.
På något vis har jag på tok för mycket spring i benen.. Jag vill orka, men klarar knappt ens att gå till köket..

Så, jag tänkte tipsa om ett matställe, jag visste inte att det låg där. Jag är i och för sig "ny" i västerås, men äter ute på tok för ofta... Så blev väldigt positivt överraskad, när vi gick till ett ställe som va nytt för mig, BredBar. Jag, Marielle och Jenny mötte upp Johanna och P på lunchen (en smått panikartad lunch på en sisådär 55 min..) BredBar ligger på kanten av glashuset bredvid Skrapan, mittemot Punk/Konserthuset. Har jättegott lunchutbud, jag åt en bakad potatis med skagenröra, syster åt dagens pasta, Jenny-Foccacia, Johanna-sallad och P-Lasagne.
Den rekommenderas varmt, med en supermysig öppen yta och lite av kafeteria-känsla!

Och högskoleprovet gick helt ok, (har kikat på förra året normeringstabell). Är inte nöjd med att det skulle vara slutgiltiga resultat, så tänker försöka på det igen till hösten tänkte jag, precis hemkommen från utlandet och vara rejält förberedd den gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0