thegoodwife.

Har kommit hem efter en lååååång arbetsdag, inte för att jag jobbat särskilt länge, 11-17, men jisses vad tiden har gått sakta!

Far har kommit hem till Sverige igen, så pratade lite med honom om hur det gått på prov och liknande, väldigt trevligt och kul att bara prata med honom!

Pratade med chefen idag om ledighet 2-9 maj, och tror det går igenom, och då bär det av till Rhodos med största säkerhet. Tyvärr fanns det inga resor till Tunisien eller Egypten då, menmen.. jag klagar inte, jag menar. Grekland slår Sverige med hästlängder!!

Idag/ikväll hade jag tänkt att vara duktig och ut och springa, men det regnade när jag gick hemmåt, så känner mig allt annat än pepp på att gå ut i ovädret igen. Så idag blir det en hemma dag, med pilates, god mat och kommer avslutas med serier under min mysiga filt i soffan!

wegt

Ska kika på den här "nya" serien, "The Good Wife"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0