Tacopaj

Det blev en lite längre arbetsdag än planerat, 10-17 istället. Helt okej för mig!

På min långpromenad ner till jobbet så ringde jag fastighetsägaren till min lägenhet, för att be dem fixa en trasig "lampa".
Till min stora glädje så va det fixat bara 4 (!!) timmar efter det att jag ringde. Tycker så otroligt mycket om min lilla mysiga lägenhet och fastighetsägarna är super!
Men i och med den längre arbetsdagen så har jag faktiskt inte hunnit med att fixa de andra sakerna jag hade tänkt att göra idag, vilket är synd, så jag måste sätta mig ner på måndag och ta hand om det!

Nu sitter jag och väntar på att min syster ska komma hit, det blir middag i form av tacopaj och en massa plugg inför högskoleprovet imorrn!
Har fortfarande en massa snacks/godis kvar sen igår, så jag tror stenhårt på en supermysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0