Strawberry

Temat för den kommande månaden är tydligen jordgubb. Det blev diskmedel, hårinpackning, lukta-gott-spray och shower gel i.. jordgubbslukt! Har förmodligen något med att det börjar bli vår och soligt ute att göra skulle jag tro!

Har varit duktig idag på morgonen, vaknade halv nio.. på min första lediga dag på en vecka... och bestämmer mig för att göra något utav all kli i fingrarna, så jag har diskat, städat, damsugit och vikt tvätt på morgonkvisten.

Annars kan jag säga att åk inte till öb när ni inte ätit något, har med mig en halv godisbutik hem!
Systeryster och jag ska dock plugga imorrn till hp, så det får bli som motivation!

Har övningskört i någon timme och min käre mor tycker att jag är så duktig så och känner mig rätt så säker till uppkörningen.

Nu ska jag spendera resten av dagen med att kika på film (kanske plugga lite) äta upp lite av allt godis jag köpte och bara vara sjuk. Har pingisbollar till halsmandlar och konstant huvudvärk, men blir så otroligt rastlös när jag inte jobbar.

fh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0