SolResor.

Vaknade för en 45 min sen, jobbar 11-20 idag.. Så borde egentligen sitta och superplugga inför teoriprovet nu.. Men, jag vet inte.. Det känns faktiskt, bra!

Och varje gång det gör det, så går det oftast åt helvete.. Men jag har så fruktansvärt svårt att finna motivation till saker och ting när jag väl "landat" på att det känns "bra". Kommer i ala fall spendera hela rasten med att plugga till provet och sen göra upp de sista 16 proven som jag köpt. Känns lite onödigt att strunta i det när jag har det "gratis".

Det ser ut att bli en supermysig dag, så kommer kännas hårt att jobba sig igenom den.

Har suttit och kikat på sista minuten resor, speciellt till egypten. Jag vet inte varför, men är så grymt sugen på att vilja uppleva en annan kultur! Så det kanske/nog en sista minuten av början på Mars med momie!!

Nu blir det frukost och fix!

ikhj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0