SleepingIn

God morgon.

Jag vaknade för en 15 min sen ungefär, det känns som om klockan är 9 på morgonen och jag bara har sovit 3 timmar, men det känns som om det är dags att gå upp nu!

Idag väntar som sagt en springrunda ute på björnö, det skittråkiga vädret gör ju inte saken roligare... Men, jag har världens bästa sällskap, så jag tror inte det kommer bli allt för tråkigt!
Efter det, så har jag väl inte planerat att göra något annat än att kanske vila lite eller mys till serier. Jag är inte ledig idag, som det va tänkt... Utan jobbar 23-05 och tog till mig ett extrapass på Tisdag 11-20, så kommer inte vara ledig på tidigast Torsdag, senast Söndag. Jisses..

Nu blir det lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0