Sleep

Ligger i sängen och funderar på om jag ska kika på ett sista avsnitt av "The Good Wife" innan jag går och lägger mig eller om jag ska sova på en gång. Tänkte ta en tidig kväll eftersom det har varit en ganska lång dag, plus att jag fick ju samtalet om dagens öppning klockan tolv natten måndag-tisdag..

Jag tog en ledig dag från städandet, och har ställt alarmet lite extra tidigt så jag kan diska imorgon bitti istället!
Kanske rent utav gör lite pilates också, blev lite sugen nu när jag tänkte på det!!
Jag får se var morgondagen tar mig, speciellt när jag jobbar ett så pass kort pass att jag till och med kan planera eftermiddagen/kvällen!

Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0