MysHosMor

Har fixat klart med andrahandskontraktet, tack gode gud!
Nu ska jag bara fixa Hannis signering och lämna in det till fastighetsägaren!

Mami lagade super god mat, köttfärsbiffar med klyftpotatis, chili/paprika creme fraishe och morötter! sen blev det lite godis före/efter maten och chips! Kikade på TV och pratade, jisses vad jag uppskattar den här underabara kvalitetstiden jag får med henne. Hon är fantistisk på alla sätt och vis, och alla borde ha en vän som henne!

Kom hem runt halv tio kanske, så har inte velat/hunnit (det låter såå mycket bättre med inte hunnit...) diskat, så jag lär väl skjuta upp det en dag till. jag fick för övrigt reda på världens löjligaste sak idag, det är tydligen lag på att cykeln måste ha lysen på i mörkret.. Vafalls? Haha
Man lär så länge man lever!!

oih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0