My Cup Of Tea!

Godmorgon!

Sitter och äter, (läs dricker) frukost just nu. "kärleks te" och det har verkligen små hjärtan i sig!

Sitter också och planerar inför magaluf, känns kanske lite overkill att göra det drygt 2 månader innan, men eftersom jag har lägenhet och allt runt omkring så krävs det lite framförhållning, (borde egentligen ha börjat för en månad sen..).
Så eftersom jag går en kort dag idag 10,30-13,30 så tänkte jag fixa mestadelen om inte alla praktiska saker idag, så det inte ligger och nöter på i efterhand. Kommer dock säkert sluta med att jag gör en packlista och tar fram flyttkartonger osv, ååh vad jag vill iväg nu.

Innan jobbdagen börjar så tänkte jag gå ut och ta en långpromenad, har börjat träna nu för tiden, men på grund av mina stackars uppsvällda halsmandlar, så vågar jag inte riktigt ut och springa som jag börjat med. Så det blir hemma-träning och långpromenader!

lih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0