Long time no see.

Har varit en alldeles för lugn början på April, har jobbat ihop 53 timmar första veckan, vilket säger ganska mycket om vad jag haft för mig....
NADA.

Tyvärr kommer resten av månaden se likadan ut. Vill ha pengar till att jag åker! Försöker komma upp i i alla fall 200 timmar den här månaden *taggar till*.

Mars var dock trevligare! Syster fyllde 21 (gammal!!) och Johan fyllde 20 och månaden festades bokstavligen in med en helhelg!!

Nu är tredje delbetalningen inbetald till barskolan, mindre än 2 månader kvar nu!! Jag har fått en drinklista, så har småpluggat en del. Skulle vara skönt att kunna de flesta till att jag kom dit!

Ha bokat uppkörning och teori. Så förhoppningsvist så blir jag snart snäppet äldre med ett extra vuxenpoäng på meritlistan!

jbk

ggg

ff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0