HomeSweetHome

Är hemma efter ett stängningspass, alltid lika trevliga...

Efter ungefär 4 timmar in i jobbpasset får jag världens migrän, mår superilla och kan inte ens titta i starkt ljus och allt bara dunkar...
La mig och "sov" inne på kontoret på rasten, när Christopher hade rast sen så sprang han hem till sig och hämtade värktabletter. STOR stjärna i himlen för honom! Så resten av jobbdagen/natten gick helt okej!

Söta mamma ville prompt att jag skulle ta taxi hem, och förstår henne.. Gå runt i stan/lite utanför klockan 3-4 på natten är väl kanske inte det bästa man kan göra.

Hur som, nu sitter jag hemma i soffan och ska strax gå och lägga mig. Imorrn väntar en ny jobbdag 11-17, så det blir inte mycket sömn åt mig inte..

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0