Helt slut.

Jobbade som sagt 11-20 idag. Till min stora glädje upptäckte jag att det fanns tårta kvar på jobbet sen igår, hur undrar jag? Jag blev superglad i alla fall och på lunchen tog jag en bit + lunch och satte mig ute i solskenet och åt. Lite för blåsigt för min smak, men bara det att det faktiskt går att göra en sån sak, bevisar för mig att det faktiskt är vår på riktigt nu!

Nu har jag precis klivit ur duschen efter en joggingrunda. Är så himla skönt och hela mitt huvud bara rensas efter varje joggingtur. Och imorrn kommer jag inte hinna ut och springa, så det blev två dagar i rad istället! Så nu blir det hårinpackning med jordgubbslukt och till middag blir det soppa med macka till!

trh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0