Frisk!

Nu är jag frisk och kry!

Gårdagen va supermysig och spenderades hos mor, med mumsiga kycklingspett med ris och jordnötssås. Och om det inte skulle vara nog, så gjorde vi en morotskaka OCH en kladdkaka!! Supergott!
Det blev hysteriskt mycket skratt till "Brudens far II" och sådär lagomt mycket rödvin.
Innan hela myskvällen, så övningskörde vi runt lite, handlade diverse trädgårdsgrejer och mat!
Vi var också tillräckligt duktiga så vi gjorde oss förtjänt av båda kakorna, vi räffsade löv, klippte ner buskar, planterade isbergssallad och cocktailtomater.

Idag så har jag jobbat ett kortispass, 10,30-16 för att sen föra mina fötter till min underbara mami igen. vi var ute och sprang i 20-30 min och lastade in alla löv och grenar från igår i bilen. Körde till returen och sedan till systeryster ute i tillberga. Där gick vi en "lång"-promenad och vistelsen avslutades med kakorna från igår som fika och te!

Nu gör mamsen mat till oss (jag latar mig här i soffan, ska studsa upp och hjälpa till strax) och sen blir det att plugga teori!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0