...

FAIL på teoriprovet... Suger med ett fel från godkänt och speciellt när jag kikade på felen och såg att det var en fråga som jag sett "omvänt". Så om jag hade läst igenom den en 3e gång och förstått innebörden så hade jag haft 52 rätt..

MEN, uppkörningen gick galant (allt ifrån), men jag klarade det i alla fall. Nervös till tusen och med 3 motorstopp senare så gick det helt okej, och antog att han förstod. Han började med "och det är väldigt lätt att få motorstopp med den här bilen, så oroa dig inte över det". Så antar att jag är långt ifrån ensam om det.

Jag är väl inte supernöjd med utgången, men ett av två är ändå helt okej, och har redan bokat nästa teoriprov, så det blir att plugga till tusen nu i ett par dagar!!!

Jag firade den godkända uppkörningen med spicy med mor! Hon är superstolt över min insats vilket gör att det hela känns liite bättre. Så nu ska jag sluta "slå på mig själv" angående teorin, bara upp i sadeln igen och prova på tills jag klarar det!

Nu - jobb 19,00-03,30. OB och jag får arbeta ut agressionerna från teorin, plus att det här "gav mig en chans" att springa hem från jobbet, så det blir trots allt lite träning idag igen. (det gäller att se de små ljusstrimmorna på en molnig himmel!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0