Blank..

Hela jag känns tom, jag vet inte varför. Men det känns bara inte, ett tomrum som tar upp allt det emotionella, och lämnar kvar det logiska och fysiska.

Har ingen motivation till något. Och har gömt mig i min filt hela dagen nergrävd i filmer. Är inne på min 4e nu och börjar jobba 23.. Eller, jag har handlat idag också, gjort mat och gör en lasagne nu.

Åt en galet äcklig pizza igår, eller ja. chokladen på den va äcklig. Den bestod av tomatsås, ost, cocktailfrukt, choklad, russin och chokladsås ringlad över... Mamma tyckte om den, så det va bra i alla fall! Hade kuponger, så det blev 4 pizzor till priset av två, så vi åkte över till systeryster så hon fick hjälpa till att äta upp.

Tråksaker, imorrn åker jag upp till Falun till mormor och morfar och hoppas att jag återvänder med lite mer "känsla".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0