Andrahandskontrakt.

Fick sluta jobbet 1 timme tidigare, skönt. Det känns inte som om jag gjort något annat än jobbat extra/över den här månaden.. Så jag belönade mig själv med att gå lite tidigare! Nu sitter jag och väntar på att mor ska komma hem, ska sno lite kaffe av henne och sitta och prata strunt, vi ska ocksåfixa ett andrahandskontrakt, en kollega ska "ta över" min lägenhet under tiden jag är på resande fot, juni-oktober är det tänkt.

Det börjar bli lite stressigt nu, med tanke på att det bara är 6 (!!!!!!) veckor kvar i det här trista gråa landet, och efter då väntar 4-5 månader med enbart sol och skoj!

Efter jag donat med det här, blir det planering inför, ja..  jag vet inte vad vi ska göra. Men en viss tjej fyller år imorrn!

jh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0