14,2h..

Jag känner mig som en mosad potatis...

Har varit på jobbet i 17 timmar idag och instämplad 14,2 timmar. gosh säger jag bara. Jag har kört 3 sånna här pass hittills den här månaden, och ska man kötta timmar så ska man!

Eftersom jag varit på jobbet all day long så har jag inte så mycket att berätta, förutom att fulla drägg är galet jobbiga, medan fulla drägg kollegor är galet roliga!!

Va ju ute och sprang imorse, gick ganska dåligt, blev väl mer intervall joggning än springning. Men kände mig inte helt 100, och så kompenserar jag det med att springa på björnö imorrn/idag(?) med mamsen!

Nu ska jag lägga mig och dö med huvudet före i kudden och sova som en prinsessa till i förmiddag!!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0