UNDERBART!

Sitter och myser med mamma, med smirnoff och annat smått och gott (jag tycker om dig en massa pappa *pussar på* ;)). Kikar på Medium, eller mamma tittar på och jag kikar på skärmen på min laptop. Mamma/jag fick mess av systeryster, som är i Santa Barbera, som har tatuerat sig, way to go sis!!! Ska bli så skoj att se sen när vi kommer hem!!!

Idag har vi bara slappat, tagit en morgon promenad på en timme på stranden, ätit samma frukost som igår (varma mackor) och solat!! Jag låg mest i skuggan, men lite i solen. När jag badade så glömde jag själklart att smörja in ansiktet, så är lite brun-röd i ansiktet.... Men arsch, jag är i skuggan imorrn istället ;).

Efter det åkte vi till indian någonting, det var ett naturreservat, inte alls lika fint som det låter. En träbro med dy och långa vass (typ) i ungefär 10 min... Jag va småsur, har bränt mig på benen sen igår (glömde smörj in mig) så det gjotde ont när vi va i solen... Det har gått bort nu, men då va det riktigt pain!! Så vi åkte till Publix, ett local super market, vi åkte enda till treasure island, eller nej... Vi åkte till Greenmart, bredvid Publix.. och köpte balsam till mitt stackars hår, som inte alls gillar saltvatten och sol(!), och bröd till frukost i några dagar!

Sen åkte vi "hem" till hotellet, lämande av sakerna och gick till närmaste 7 eleven (som är väldigt billigt här) och köpte lite att dricka till ikväll (nu) och kaffe till Mamma, då hotell kaffet smakar yuck!

Så nu sitter vi här i soffan och kikar på tv och myser med chips, doritos och annat små amerikanskt!!

usa

Lunch! Hemma gjord köttfärs sås(!!), gjord i micro(!!!!) och avokado till *myms*

usa

Liiite brun har jag blivit på 3 dagar i alla fall :D!

usa

Indian town.... reservatet, eller slutet av reservatet...

usa

"riktigt" amerikanskt mys!!!

Kommentarer
Postat av: S

Du är go, du! :-)



puss puss



/P

2009-09-11 @ 07:18:11
Postat av: marielle

jepp, gadden är najs också! :D Du/ni kommer gilla den! :D

Nu ska vi ner på stan och käka lunch och kanske shoppa lite :)

Pusss

2009-09-11 @ 23:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0