Soluppgång!

Sitter ute på balkongen och tittar på en otroligt vacker sol uppgång här i Florida, kan inte riktigt förstå att jag är här. Och värmen, klockan är 7 a.m. (7,00 svensk tid) och jag sitter i shorts och kunde inte må bättre!!

Saknar inte Sverige ens lite och allt vad det innebär, skulle utan problem kunna vara här i månader! Amerikaner är verkligen super trevliga och hjälper till med allt! Vi frågade vart vi skulle åka för mycket shopping, och vi fick karta dit, bussnummer, lista över affärer osv. Alla är så fölrbannat glada, det är underbart! Långt ifrån Sveriges tråkiga inställning till allt!

Nej, nu ska jag leva vidare i mitt underbara tillfälliga paradis!!!

Kommentarer
Postat av: S

Saknar du inte ens mig???? -:(

Skönt att höra att du mår bra.

Koppla av och ladda batterierna ordentligt!



Puss



/P

2009-09-10 @ 22:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0