Shoppaholic!

Idag blev det samma sak som igår i princip, strandpromenad på morgonen, frukost på balkongen. Fast idag blev det varma mackor och en smirnoff tilkl frukost för min del, och samma för mamma fat med kaffe till istället för smirnoff! Hon är lite nyttigare ;).

Efter det gick vi till poolen och solade, det va lite molnigt idag, så vi skippade havet. Men det va mysigt i alla fall, låg ute i cirka 3 timmar, och det är fortfarande runt 35-40 grader. På alla väderprognoser står det att det ska regna och åska, och det gör det tydligen "all the time", men nej. Det är så soligt och fint här så!! Provade en ny läsk också, Mount Dew, ganska god faktiskt! Sen kilade vi iväg till ett stort Mall och shoppade en massa saker!!

Vi kom hem för inte alls så länge sen, och så har jag suttit och bloggat sen dess. Mamma sitter och slappar framför tv'n och jag ska väl göra henne sällskap strax, vi ska sitta hemma här på hotellet och mysa bara med chips och lite alkoläsk och vin!!

usa

Frukosten! (väldigt näringsrik..)

usa

Vårat mysiga hotellrum!

usa

Boardwalken från igår (glömde ju kameran.) Busshållsplatsen va där, så jag passade på att ta kort på den. Vi köpte också två stycken väldigt goda milkshakes också, mint-chocolate och pineapple-orange.

usa

Trone square Mall! Med jag framför. Det är superljust, och klockan är endå 7 p.m (19,00 svensk tid)

usa

Shooe shopping!!

usa

shopping!!

Kommentarer
Postat av: S

Låter jättetrevligt, men lite mycket smirtnoff mm, va???



Puss



/P

2009-09-10 @ 09:50:27
Postat av: Elinor

Neeej, man får när man är på semester, det är ju sånna där smirnoff ice också :D!

2009-09-10 @ 13:18:01
URL: http://meskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0