Middag på "Sculley"s

Igår, sådär lagomt små bakis (...) så bestämde vi att vi inte skulle göra något alls.. Sagt och gjort! Vi lämnade hotellområdet två gånger på hela dagen, den första va för att köpa vatten och Mnt Dew (underbart god läsk), och andra va för att äta middag på en havsrestaurang som heter "Sculleys", mellan där så blev det att sola en hel del, mest dö i solstolarna, vet inte om solandet vi njöt mest av... Men mysigt och välbehövligt va det i alla fall!!

Sen gick vi upp och gjorde mat, någon chinesisk kycklingröra med ris till, väldigt gott! Efter det tog mamsen en power nap på en kvart och jag satt och gjorde absolut ingenting. Sen började det regna.. I "the sunshine state" jag menar, kom igen?

Och det regnar även idag också *ledsen*, så vi ska ut på äventyr till Tampas "innerstad", och äta på DONKEN (och ja Pemil, jag LOVAR att ta kort ;) *puss*)!
Men först blir det lite frukost!!

usa

Mamsen vid poolen, tog kort från balkongen.

usa

Nosen har blivit lite bränd, har gått och sjungit "rudolf med röda mulen" åt mamsen halva dagen, tji fick jag för det....

Kommentarer
Postat av: Pälsklingen

Wiiiie! Donken! :V



Mountain Dew smakar väl typ som pepsi citrus? Testa drick Root Beer också, har jag alltid velat testa.

2009-09-12 @ 16:56:04
Postat av: S

BLÄÄÄ KOM HEM NU!!!!! saknar ju dig en JÄVLAR massa pullan!

2009-09-12 @ 20:44:40
Postat av: marielle

Hehe, ser ändå ut som om ni har det bra trots regn ;)

2009-09-13 @ 01:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0