Jobb med fjärilar i magen.

Ska kila iväg och jobba om någon timme, till 20, sen igen 00-03. Ska hem till mamsen emellan för att prata om packning och grejer, och för att packa min egna saker, får skjuts hem efter jobbet *yeey*.

IIIH, jag är SÅ nervös inför på måndag, vi åker ju då!!!! klockan 5-isch går bussen från Sala och planet lyfter 9,15. GUD va nervös jag är!!

Men har lovat Sanna att försöka blogga medan jag är i Florida, så tänkte inleda det med att börja blogga idag, och så tänker jag blogga lite imorrn också, innan vi åker också! ÅÅh, är så förväntansfull!

Nej, ska göra mig i ordning nu!!

Kommentarer
Postat av: S

Jaa bra att du börjar redan nu! ;)

2009-09-05 @ 16:56:15
Postat av: S

Ha det så kul!

Hör av dig när ni landat så jag slipper fundera hur det går.

Puss



/P

2009-09-06 @ 18:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0