Bilder från balkongen.

Sådär, nu har vi precis vaknat, klockan är 7,35 här så är lite små trött. Men kan inte sova nå mer, vill ut och utforska och kolla runt lite! På hotellet har vi en balkong med poolutsikt. Jättefint är det här, känner mig inte alls sugen på att åka hem om 10 dagar. Men ska göra det absolut bästa av tiden här. Idag ska vi ut och kolla runt lite i området och kika var saker och ting finns någonstans. Och så ska vi doppa tårna i Mexicanska golfen *myys*. Det blir säkert att sola en hel del idag, men vi vill kolla på stan först!

Nej, nu ska jag duscha och sen ska vi ut och shoppa!!

Här är två bilder från vår balkong.

USAusa

Det är så här ljust och fint redan nu, under tiden jag har bloggat så har solen redan kommit fram. När jag va ute va det 27 grader ungefär (chansar bara), helt utan sol! Så tror det kommer bli en fantastisk dag idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0