Studentkryssningen!

Ja, finally.. Jag vet att det va ett bra tag sen, men bättre sent än aldrig?!

Ja, vi började förfesta vid klockan 10 kanske, vi satt på bussen halvfulla och glada vid tolv-halv ett. Efter x antal timmar så var vi framme vid terminalen och herre gud vilken lång tid vi fick vänta där. Men vi bestämde oss för att vara med i en tävling, lapp-tävlingen "fot mot bröst" så är det en lapp emellan. Mitt i en folksamling, den som vann skulle få gratis drinkbiljetter, och "varför inte?!" tänkte vi!

Det gick ju nästan bra, vi kom typ tvåa eller något, men vann inte något... Men skoj va det!

När vi gick ombord på båten så tog det väl en timme innan vi hade varit inne på tax free'n och va tillbaka till hytten, om inte längre! Sen va det buffé och förfestande. Sen dansade vi hela natten, från 23-06, mina fötter blödde, bokstavligen! Men herre jisses va underbart roligt det va! En kryssning värd alla pengar, fyllan va underbar och allt va bara underbart!

Dagen efter va lite mindre underbart, men äääh. Sänt som händer ;)!

Studenkryssningen

Massa folk!

Studenkryssningen

Det första vi gjorde var att shotta tequila!

Studenkryssningen

Gott från tax free'n!

Studenkryssningen

Partysugna!

Jag kommer ladda upp fler när jag snott från Sanna! Lite roligare partypics därifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0