Savage Garden och massa plugg!

Pluggade tillsammans med Sanna igår, det gick inte att komma in på bloggen igår, så det kommer upp någon bild på det när jag kommer hem, (är i skolan nu).

Jag har blivit helt nyförälskad i en gammal Savage Garden låt, "Crash and burn" så himla bra, med underbar text!
refrängen:

"Let me be the one you call
If you jump I'll break your fall
Lift you up and fly away with you into the night
If you need to fall apart
I can mend a broken heart
If you need to crash then crash and burn
You're not alone "

Just det där, det är faktiskt okej att må dåligt och att människan faktiskt fortfarande älskar dig precis lika mycket som igår när man mådde kanonbra! Det är så jag tycker att det ska vara!

Jag hade en supermysig dag igår, TACK för den underbara Sanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0