Religionsprov/seminarium.

Yes, det är väl ungefär det som jag har hunnit med idag, vilket gick kanonbra.. har på tok för mycket åsikter att yttra mig om, känns som att jag har något att tillägga eller ifrågasätta till allt! Sen är det ett stort minus för lärarkandidaten, han är kristen. Inte för att det stör mig speciellt... Men jag har svårt att tro att någon som är partiskt i det ämnet hand utbildar om är duktig på det. Och han bevisade att han inte kan vara opartisk idag *suck*... Menmen, intressant är det i alla fall! Så har jag också börjat skriva lite på en historiauppgift, en engelskauppgift är klar och så nu ska vi få tillbaka samhällsproven!

Det var ganska mycket i alla fall tycker jag!

Menmen, ikväll blir det sista studentfesten, temat är helvitt.. Jajo, det hade man ju? eller inte... men jag ska snoka runt på stan en jättesnabbis om jag hittar någon fin klänning till ikväll! Annars blir det typ kjol och linne, inge skoj!
Men iih, första utgången sen valborg, kan ju bara gå ut en, max två gånger i månaden pga jobbet. så jag är supertaggad!

Kommentarer
Postat av: Leia

Kjol och linne kan ju verkligen vara urfint det med!=)



Kram

2009-05-17 @ 14:01:07
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: nellie

Vad tycker du om Kissie? skriv en kommentar i inlägget "WHAT DO YOU THINK ABOUT KISSIE?" i min blogg vad du tycker om henne :) kram

2009-05-18 @ 15:10:22
URL: http://hellobunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0