Religion och förväntan!

Yes, sitter och gör- eller... Försöker att göra religion i alla fall, jag tycker själva ämnet är super intressant och kan prata om det hur länge som helst, men just nu känner jag att jag inte riktigt orka sitta och läsa om andras åsikter och deras funderingar i en bok för att sen bilda mina egna uppfattningar.. Så gör nog dem två frågorna som är kvar imorrn istället!

Det handlar för övrigt om vetenskap i religion, och de två "mot" varandra om man säger så.

Iiih, kan knappt vänta tills jag får åka till västerås. Först så får jag ju prova min balklänning, som är helt klar nu och sen ska jag titta på Änglar och Demoner. Jag har tittat lite på förhandstitten, och är redan lite småbesviken. Inte ens kläderna stämmer *sur* menmen.. tror filmen kommer vara superbra i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0