pannkaksfrukost!

Japp, det blev det idag! Supergott!!

Jag har matte nu på morgonen, efterskolan sen ska jag till tandläkaren och efter det så blir det tookpluggning med Sanna! Jag har samhällsprov imorrn, så det behövs nog övas på lite!

Igår va jag jätteduktig! När jag kom hem från skolan så plockade jag undan, städade, diskade, dammsög och lagade mat! (pannkakor då). Sen åkte jag och jobbade och efter det, vidare till mamsen för att grilla och mysa lite! Det var jättetrevligt, men usch vad jag kommer sakna henne när hon är i England! Kom hem vid 23-tiden och somnade nästan på en gång när jag la huvuden på kudden *myys*!!

Hoppas du får superroligt där borta mamsen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0