Övertid och extrajobb!

Yes, fick jobba en timme extra idag, eller.. Jag stängde istället för Frida, men vi stämplade ut 10 min efter vad vi egentligen var schemalagda. Och extra tider behövs verkligen den här månaden! Fick rejält lite timmar och får inget bidrag över huvud taget då jag får den här månadens lön. Menmen, det ordnar sig alltid!

Imorrn/Idag ska jag hämta ut min balklänning *yeeey*. Men den kommer ni inte få se någon bild på förrän själva baldagen, det blir så tråkigt annars!

Nu funderar jag på att ta mig en kopp te och sen mysa framför ett gossip girl avsnitt!

Och jag har för övrigt nästan bestämt vad jag ska göra i höst *myser av bara tanken*. Men kommer inte säga något om vad det handlar om förrän det är helt säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0