Long time no see!

Ja, usch vad dålig jag har varit på att uppdatera!

Men det händer så otroligt mycket nu, har mängder med prov och tester kvar att göra och så jobba på det!
Har knappt tid att andas och ännu mindre tid till att uppdatera *dåliga ursäkter*. Men det är anledningen!

Just nu sitter jag hos mamma, jag jobbade igår, och ska iväg och jobba idag igen 18-04,30 *pengar*.
Systeryster kommer strax hem, vi ska laga kycklingwook *mums*.

Och på Måndag får jag löön *yeey*, på Söndagen (om en vecka) blir det bal!
Om två veckor så tar jag STUDENTEN!!!
Allt är köpt och klart. inklusive studentklänningen (!!). På måndag ska jag också prova smink och hår till balen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0