God morgon och God natt!

Ja, det skulle man kunna säga.

Har precis kommit hem till mamma från jobbet. Det har varit tungt och tröttsamt, men jag är inte ens i närheten av så trött som jag borde vara, vilket är liiite irriterande...

Innan jobbet, så gick jag och Marielle ner till lögarängen och grillade och rökte vattenpipa med Natti, Sandra, en kompis till Sandra och Johanna, Johan kom lite senare. Jag behövde gå ganska snabbt, men jag hann äta två korvar innan jag gick i alla fall. mumsigt och supermysigt va det!!

Nej, nu ska jag försöka lugna ner mig så jag kan sova. Det är ju en ny dag imorgon! (eller ja, senare idag är väl mer passande.)

gonatt!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jaa, myspys på Löga <3

2009-05-26 @ 22:53:32
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0