Glassens historia?

Ja, det är vad jag sitter och läser om/skriver om... På engelska(!) hyffsat roligt, eller ja.. jag ska väl inte klaga, har valt ämnet själv och det är lite intressant. Glassen går bak till 1000-2000 f.kr. (!!). Menmen, kanske bara jag som är intresserad av sånt onödigt vetande?

Nej, jag tror jag ska gå och göra mig en kopp te och träna lite på engelskan eller något annat trevligt!

Fick för övrigt sluta tidigare från Jobbet idag, *yeeey* för stunden *f*n* för pengarna.. Menmen, det va skönt, och jag känner att jag inte riktigt orkar, inte den här veckan i alla fall!

Och jag har väärldens träningsvärk i magen, när du läser det här systeryster så har jag en hatkärlek till dina magtekniker *pussar på*. Funkar bra som attans, men jag kan itne ens skratta, och att någon tar mig på revbenen är helt uteslutet! Men det positiva är att jag vet att det funkar, mot beach 2009, eller nått.. Det eller mot godisskålen utan dåligt samvete, haha!

(Vet inte varför, men känner mig lite som Robin Hood när jag skrev sådär. "mot godisskålen"- med samma känsla som broder tuck säger "Mooooot sherwoodskogen")


Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha, härligt att höra att det fungerar! ;)

Du är väl söt du! Jag har också skrivit om glassens historia, dock i nian men på engelska. :P Komiskt!

2009-05-07 @ 10:22:48
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0