Dagens händelser.

Vaknade hos mamma runt 9, skönt med sovmorgon!

Jag, syster och Mamma kikade runt på lägenheter i centrala västerås. Känns lite lockande!
En halvtimme innan jag åkte hem så fixade vi ihop en jättegod brunch, pasta med baconsås *mums*.




Åkte hem med 12,27-tåget och kilade hem, har varit jättedåligt och inte pluggat något alls. Blev så inne i boken. Satt fastbänkad från 13,00-19,00 *nörd* och kunde inte släppa ögonen från den! Men nu är "New Moon" utläst i alla fall och har börjat lite smått på "Eclipse", men tror inte jag ska börja läsa längre förrän på studentveckan eller efter studenten så jag faktiskt får lite pluggro!

Ååh, förresten. Smakade "LOKA's" nya, eller ja. ny för mig i alla fall.. "LOKA likes passion red-hot strawberry" supergod, rekomenderas!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

åh mums vilken god middag, och Loka är jättegod den med :)



vad ska du hitta på idag då? kramis, fin blogg :)

2009-05-15 @ 06:00:17
URL: http://letmetellyouafashionstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0