Biobesök bokat!

Nu sitter jag i skolan och ska egentligen göra klart operativsystemet, klockan 14,10 så ska jag ha engelska C prov *wish me luck*. Sen blir det apoteket, dressman och till sist hem för att köpåa studentklänning. YES, jag har hittat den perfekta klänningen nu *lycklig*, så snart är allt fixat till studenten!

herre gud, det är bara 3 veckor kvar till studenten, eller. Till studentveckan, men i alla fall! Har ansökt om ledighet på jobbet för det också, så hoppas, hoppas, hoppas att jag får det!! har massor av saker planerade till dess! *jippi*





Yes, den 13e, på Onsdag alltså så ska jag och Mami gå på bio, Änglar och Demoner, den där av Dan Brown! Ska bli såå roligt och otroligt välbehövligt! Blir nog att gå på Sky Bar eller Oliver Twist innan också *myspys*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0