Bakning!

Jag blev super sugen på cupcakes, inte för att jag någonsin ätit några, men i alla fall!
Sen när jag kom på att jag inte har så jag kan göra det så blev det muffins.
Men när jag såg receptet "Silvia kaka" i kokboken blev det de istället. Usch va mumsigt det är! Men gpttegrisen som jag är så hade jag nästan ätit mig mätt på smeten innan jag åt kakan när den va färdig... Men jag orkade en liten bit, och den va varm och verkligen sådär god som jag föreställde mig att den skulla vara!

silvia kaka

Kaka!

Silviakaka

Florsocker-kladd på kakan *mumma*

silviakaka

Kakan klar, min mumsiga bit!


Nu ska jag plugga lite Historia, har prov imorgon, det handlar om andra världskriget och ska bli ett sånt där pluggprovet vilket känns ganska bra faktiskt. Nej, nu blir det plugg och sen blir det att pussa kudden!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Åh, mmmm! Favvokaka!!!

2009-05-11 @ 22:47:39
URL: http://m890316.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0