Änglar och Demoner!

Nej, usch... Efter de första 10 minutrarna var jag besviken, och det blev bara värre ju längre in i filmen man kom... Den är säkert jättebra om man inte läst boken, men det va tre-fyra karaktärer som var helt borttagna, och dem hittade på saker i filmen som inte ens stod med i boken. Jag menar, hur svårt är det att få rätt kläder och hudfärg på karaktärerna?



Nej, jag tänker nog inte se den igen..

Godis, öl och mys med mamma var docka kalasbra! Så sånt kommer göras om många fler gånger, lite plus i kanten på dagen i alla fall!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

SVAR: Haha, du är inte den första som säger att filmen är dålig efter att läst boken :) Precis som du säger i inlägget tror jag att den är MYCKET bättre om man inte har läst boken, vilket jag inte har gjort. Kan vara därför jag gillar den så mycket ;)



kram

L

2009-05-14 @ 19:59:56
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0