Wehej!

"God morgon, god morgon. Klockan är 10 och det är dax att vakna"

Haha... Förra året på peace and love så väcktes vi av dcet där första konsertdagen, fyfan. Vi bara flög upp ur tältet och tänkte "fan, fan, fan.. Nu har vi ju missat några artister". (Nej, vi hade inte satt någon klocka på ringning). Så vi börjar klä på oss, och mitt i allt så kollar Sanna på klockan och säger "Ellen, klockan är 6-7" (kommer inte ihåg exakt, men någonstans där omkring va den). USCH va sur jag blev, jag kan ha världens sämsta morgonhumör ibland, och det här gjorde det inte bättre! Haha, men det bildades en massa mysiga minnen där! USCH va roligt vi hade det, och förhoppningsvist ska det göras om i år!!

Jag har precis vaknat, eller.. För en halvtimme sen, har inte alls någon lust att gå upp och pallra mig iväg till skolan, men vi ska få inlämningsuppgifterna idag till Matten, så det är nog bäst att jag går!

Nu ska jag kila in i köket och göra mig en kopp te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0