Våffeldagen!

Idag är det våffeldagen! *mums mums mums*

Jag har alltid varit ett stort fan av våfflor, men det är en kenpig dag att "fira", det kommer från Jungfru Maria och hela det där. men i alla fall!

Idag så ska jag köpa två svarta armband i mocka på guldfynd. Något påskerbjudande, men riktigt snygga om man kombinerar med andra armband! Ska försöka satsa lite på accessoarer och kläder den här månaden istället för på skor! Men blir nog minst ett par (A). Men jag måste spara lite pengar till kryssningen också! Det blir ju TOKparty där!

Kryssningen är den 18 och vi åker med Galaxy har jag för mig, skoj skoj. Temat är beach, inte fullt så roligt... men det ska finns speeddateing, det ska HELT klart provas på, både av mig och Sanna!

Samhällen var ju självklart inställd idag, så jag sitter här och väntar på att svenskan ska börja. Vi ska ha gjort en uppgift till idag, men självklart var jag klantig och glömde den :(... Så ska fråga om vi kan göra den på tu man hand eller liknande.

Aja, nu ska jag skriva lite skolarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0