Uppdatering!

Jag och mamsen var i Stockholm ons-tors, mer om yasuragi kommer lite senare som sagt.

Men vi var också och shoppade lite smått på Torsdagen innan vi åkte hem.

Jag har hittat en underbar top/klänning på topshop, så jag kilde dit för att prova och förhoppningsvist köpa, men nej... Den hade dem inte fått in.. otur! Men en butik inne i SOUK hade också Elise Ryan klänningar, kommer inte ihåg vad butiken heter just nu, men ääh.. Provade en gräddvit som är tänkt att jag ska ha till studenten, men nej... den va på tok för stor i midjan ohc på tok för liten i bysten, faaan. Dem som är såå fina :(.. Så nu ska jag fortsätta mitt letande på studentklänning.

Men, jag hittade lite hårprodukter och en plånbok, det blev inte så mycket roligare än så.. Eller jo, jag köpte ögonskugga från make-up store också! "inka", kommer upp bilder i nästa inlägg, glömde lägga in bilder på plånboken och ögonskuggan på datorn och orkar itne just nu.

hår

Conditioning treatment från Sebastian var en av hårprodukterna jag köpte.

hår

Leave in treatment från REF var andra produkten jag köpte, Rekomenderas varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0